hotelli Lassilan läheisyydessä?

Muu keskustelu

hotelli Lassilan läheisyydessä?

ViestiKirjoittaja ritaak » 11.06.2017 15:21

Moikka! oon kesällä menossa Helsinkiin moikkaamaan sukulaisia. Ei kuitenkaan yöpymispaikkaa löydy, joten joudun hotelliin turvautua. Ois kuitenkin kiva, että hotelli ois laadukas ja sieltä löytyisi hyviä ruokapaikkoja sekä jonkinlainen spa. Hyvät julkisen liikenteen mahdollisuudet esm. keskustaan, mutta suku asuu Lassilassa. Haluisin kuulla ihmisten kokemuksia siitä, minkälaista palvelua näissä hotelleissa on: www.hotelhaaga.fi tai www.parkhotelkapyla.fi ?

Ylläpitäjä

Re: hotelli Lassilan läheisyydessä?

ViestiKirjoittaja bernemi » 11.06.2017 18:18

Hotellien arvosteluja löytyy useilta nettisivuilta, esim. tripadvisor.com tai hotels.com.
Hotel Haaga oli saanut tripadvisorissa n. 0,5 tähteä parempia arvosteluja.

Re: hotelli Lassilan läheisyydessä?

ViestiKirjoittaja Driver200 » 18.06.2017 19:34

ritaak kirjoitti:Moikka! oon kesällä menossa Helsinkiin moikkaamaan sukulaisia. Ei kuitenkaan yöpymispaikkaa löydy, joten joudun hotelliin turvautua. Ois kuitenkin kiva, että hotelli ois laadukas ja sieltä löytyisi hyviä ruokapaikkoja sekä jonkinlainen spa. Hyvät julkisen liikenteen mahdollisuudet esm. keskustaan, mutta suku asuu Lassilassa. Haluisin kuulla ihmisten kokemuksia siitä, minkälaista palvelua näissä hotelleissa on: http://www.hotelhaaga.fi tai http://www.parkhotelkapyla.fi ?

Tuossa Park Hotel Käpylässä olen parina kesänä asunut muutaman päivän. Palvelu on ollut ystävällistä ja ainakin aamiainen on ollut hyvä. Huoneet ovat olleet ihan hyviä, mutta muistaakseni siellä on aina ollut aika kuuma. Siellä "Spa":ssa olen muistaakseni käynyt kerran ja kovin hyvin en sitä muista.

Paluu Offtopic